بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

باران یعنی زندگی

باران مامان بوف میخوره

1389/11/21 10:08
نویسنده : مامانی
444 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دل مامانی

مامانی باید اول اسفند بره سر کار. واسه همین با مشورت دکتر تصمیم گرفتیم که غذای کمکی تو از ۵ ماهگی شروع شه نه ۶ ماهگی.

تا الان که تقریبا۶ ماهه هستی،فرنی، شیر برنج ، پوره سیب زمینی ،پوره هویج و کمی آب سوپ خوردی.

از همه چیز بامزه تر صداهاییه که موقع خوردن در میاری. انگار داری میگی "خیلی خوشم میاد "

مامان فاطی خیلی از این صدا دادنت خوشش میاد. هر دفعه میگه "گوش کنید گوش کنید".

راستی آب هم میخوری. اون هم با فنجان. فنجانو که از دور میبینی کلی دست و پا میزنی.

ولی امان از وقتی که نخوای چیزیو بخوری. چنان لب هاتو به هم فشار میدی که نگو.

چند روزه بابایی واست سرلاک خریده. خیلی خوشت میاد. ولی فعلاً چند قاشق بیشتر نمی خوری .من هم مجبورت نمیکنم خانمی.

من که دارم بهت غذا میدم بابایی و خاله شهرزاد و مامان فاطی نوبتی میگن "به به به به به، چه خوشمزه است"  تو هم لبخند میزنی و تشویق میشی به خوردن.

دوستت دارم ملوسک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله شهرزاد
25 بهمن 89 0:30
باران خوشگلم، می خوام بدونی تو یکی از معدود مسائلی هستی که واقعا بهش اهمیت می دم، برام مهمی و خیلی دوستت دارم. هر موقع موفق می شم با صدای بلند بخندونمت حس می کنم یه اتفاق مهم داره برام میفته، یه چیزی مثل حس پیروزی انگار که توی کنکور قبول شده باشم خوب بزرگ شو...خوش باش مامانش! تو رو هم خیلی دوست دارم راستی، آدرس ایمیلت رو بذار توو وبلاگت
مامان باران
26 بهمن 89 21:20
مرسی خاله شهرزاد ما هم خیلی دوستت داریم.
خ
28 بهمن 89 1:12
خوشگله!!! 6 ماهگیت مبارک! دوستت دارم خیلی زیاد...به چشماتم خیلی میاد راستی باران جونم، واکسن 6 ماهگیت چه مزه ای داشت؟
خاله شهرزاد
28 بهمن 89 1:15
"خ" من بودم
مامان قندعسل
28 بهمن 89 11:32
سلام چه جالب منم از 5 به محمد غذای کمکی دادم نوش جانت باران جان